Home » Portal home » Openingstijden

Openingstijden

Openingstijden (alléén op afspraak)

09.00 tot 12.00 uur    Maandag, woensdag en vrijdag
09.00 tot 19.00 uur    Dinsdag en donderdag

Openingstijden (afhalen documenten)

09.00 tot 17.00 uur    Maandag en woensdag
09.00 tot 19.00 uur    Dinsdag en donderdag
09.00 tot 12.00 uur    Vrijdag

Tijdens deze openingstijden kunt u binnenlopen in het gemeentehuis voor een eenvoudige vraag, of bijvoorbeeld voor afvalzakken (PMD) of informatiebrochures. Ook kunt u tijdens deze tijden langskomen voor het ophalen van uw rijbewijs of reisdocument zodra die klaar is. Voor het ophalen hoeft u dus geen aparte afspraak meer te maken.

Telefonisch bereikbaar (0499) 58 33 33

09.00 tot 17.00 uur    Maandag en woensdag
09.00 tot 19.00 uur    Dinsdag en donderdag
09.00 tot 12.00 uur    Vrijdag

Het Klant Contact Centrum (publieksbalie) bevindt zich in het gemeentehuis.

Product of dienst nodig van de gemeente?
Met een afspraak wordt u snel geholpen!

Wilt u een nieuw rijbewijs of reisdocument aanvragen? Of wilt u andere zaken regelen met de gemeente? Dan vragen we u om een afspraak te maken. Doordat wij vooraf weten dat u komt, kunnen wij ons goed voorbereiden op uw komst en hoeft u niet onnodig lang te wachten.
U kunt eenvoudig een afspraak maken via www.oirschot.nl/afspraak. Of telefonisch via (0499) 58 33 33.

Wist u trouwens dat u steeds meer zaken ook gewoon vanuit huis via onze website kunt regelen? Voor het aanvragen van een uittreksel, het doorgeven van een verhuizing of een melding/klacht hoeft u uw huis niet meer uit. Dit kan eenvoudig via www.oirschot.nl.

Voor rioolstoring en andere calamiteiten buiten kantooruren kunt u ons klachtennummer bellen: 06 53 86 75 90.

Openingstijden Milieustraat

Woensdag t/m vrijdag: 13.00 tot 17.00 uur
Zaterdag:                      09.00 tot 16.00 uur

Telefoon:  (0499) 55 09 66

Openingstijden WIJzer

Maandag t/m vrijdag: 09.00 tot 13.00 uur

Telefoon: (0499) 33 51 42